Äntligen en solig dag :)

Tisdag 3 Augusti



Började dagen med en promenad tillsammans med Marika och barnen. Det låter så vuxet. Det första jag sa till Marika när vi möttes var: Va sjukt detta är egentligen. Här kommer vi, två 22åringar, och går med varsin barnvagn. Och hon har ju tillochmed två barn :)
Men jag älskar det! Så himla mysigt är det! :D

Iaf, det var molnigt på himlen, Marika undrade om vi skulle klara oss undan regnet. Men det visade sig visst bli en väldigt fin dag istället. Utan en enda droppe regn :)

Promenaden tog nästan 3 timmar. Vi gjorde ju endel ärenden efter vägen och blev ståendes och prata ett tag innan vi skildes åt.
Alva var nöjd hela färden. Nåt litet gnöl ibland. Och hon var vaken också, nästan hela tiden. Klart hon var pigg efter ännu en bra natt. (00-06, mat, 0630-0930 ungefär, mat och vi gick upp)
Mammas snälla tjej som låg stilla i sin vagn :) Hon tittade så nyfiket innuti den :) Har även köpt en kanin som jag hängt upp, den gillar hon att titta på :)

Efter promenaden blev det en 2-timmars fika med Lena. Lena och jag träffas inte alls ofta så det är alltid lika roligt att träffa vänner man ser för sällan :) Och fika är aldrig dumt ;)

Imorn kommer min mamma på besök. Hon saknar sitt barnbarn. Men hon sa inget om mig. Hrmf :P Men det är bara att hon kommer en sväng. Ska då koppla på speeden; gå ut med Izor, städa, byta sängkläder duscha och kanske hinna med en kaffekopp tillsammans med henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0