Babycafé

Ursäkta för dålig uppdatering. Men så är det med mig, ibland skriver jag massa inlägg. Plötsligt vänder det och jag har ingen lust att skriva nåt alls på flera dagar.

Idag har jag och Alva vart på baby café. Det var massa mammor och barn där, himla mysigt :) Visst, Alva är ju egentligen för liten för att förstå vad hon är iväg på. Men jag tycker det var roligt att komma iväg ändå. Umgås lite med mammorna och vara social istället för att sitta hemma ;)
Iofs så gjorde vi ju faktiskt gipsavtryck på barnens fötter/händer. Och det kunde jag ju göra med Alvas fot :)
Ska absolut gå iväg fler gånger!


Alva skrattade idag! Ett riktigt högt skratt. Åh va underbart det är. Man blir alldeles varm av lycka! <3




Kommentarer
Postat av: Lena

vad mysigt! :)

2010-08-30 @ 23:20:09
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0