Bullbak och bebisprat

Idag fick jag den brillianta idén att jag skulle baka bullar. Gott! Men inte så barainte . Jäklar vilken tid det tog och mitt upp i allt ville Alva ha min uppmärksamhet också.
Jag fick några påsar iaf som nu ligger i min frys. Det tråkiga är att de blev lite väl gräddade. Det gick så jäkla fort på slutet. "en liten stund till i ugnen" Men poff så vart dom lite för brända. Aja, de går att äta. Och nu har jag iaf nåt litet att bjuda på när det vankas kaffebesök :)

Idag var det ju återträff med föräldragruppen. Det blev en massa mysigt bebisprat med alla mammor. Va olika bebisar är egentligen, och vad det låter olika. Innan jag fick barn har jag alltid tyckt att alla barn ser/låter lika ut. Men så är det verkligen inte.
Var roligt att träffas iaf. Hoppas det blir nån mer gång :) Förhoppningsvis ska vi få igång babymassage med den gruppen. Vore himla mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0