Dags att börja blogga igen!

Måndag 19 Juli

Oj, jag har visst inte skrivit ett enda inlägg sen Alva föddes .. Först fanns det inte tid för det, brukar passa på att sitta lite vid datorn när jag ammar. Men vem har lust att skriva inlägg med en arm? Känns lite jobbigt.. Sen har dagarna bara rullat på och jag har helt enkelt inte orkat ta tag i bloggandet.
Men det ska bli ändring på det nu. Kom på förut att jag vill skriva, för det är kul att kunna gå tillbaka sen och läsa om Alva och så :)

Alva är nu 6 veckor och 2 dagar gammal. Det går så fort! Snart är hon 2 månader lilla skruttan. Och vad hon utvecklas! Man märker nu att hon är så mycket mer "med". Hon tittar inte bara rätt fram utan man märker att hon ser en när man pratar med henne. Jättestark i nacke och ben. Det duger inte längre att ligga ner, hon ska sitta upp, vara med :) Helst ska man hålla i henne så hon får stå. Jättestark i benen som sagt!

Ska försöka skriva lite varje dag. Som sagt, kul att kunna läsa sen längre fram. Jag har ju världens sämsta minne, så att ha dagarna nerskrivna kan va bra för mig ;)

Imorn ska jag, Alva och min mamma åka till Ikea, det ser jag fram emot :) Ska köpa mig en byrå, en födelsepresent till mig själv ;) Får se om Alva är lika snäll denna gång och sover fint i vagnen som hon gjorde sist vi var till stan.

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på sex and the city. Gillar att tv3 visar två program varje kväll. Ett måste innan jag somnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0