Klippt mig idag :)

Onsdag 4 Augusti



Mycket skönt kan jag lova. Har inte klippt mig sen mars eller nåt sånt så det behövdes verkligen! Klippte av 5 cm.
Visste inte när jag skulle få tid att klippa mig nu när jag har Alva. Men så har mamma en kompis vars dotter går frisörutbildning. Så jag fick komma dit och klippa mig, mamma blev med och tog hand om Alva. Plus att det bara gick på 150 kr i stället för typ 350kr. Perfekt!

Nu funderar jag på om jag ska lyxa till det med några ljusa slingor eller kanske en brun toning. Nån slags färg ska det iaf slängas i! Spyr på denna utväxt :P Får se om jag kan ta mig till affären imorn :)


Idag har det inte vart nån bra dag för mitt lilla hjärta. Gnölig mest hela dagen. Magen krånglar. Tredje dagen utan bajs. Hon bara pruttar. Vet att tre dagar inte är nån fara, men tycker ändå det känns bättre när hon bajsar ofta.
Hon har heller inte sovit nå vidare idag. En kvart när vi var ute på promenad under förmiddagen och ca 30min innan jag skulle klippa mig. (när hon äntligen fick sova var jag tvungen att väcka henne eftersom vi skulle åka iväg)
Så detta resulterade i att hon somnade ungefär vid 9 nu ikväll. Somnade säkert för natten. Vilket betyder att hon säkert kommer vakna runt 2-tiden eller nåt sånt .. 

Hoppas ändå på en godnatts sömn :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0