måste soooova nuuuu

Lördag 31 Juli



Alva har sovit i två timmar, men sover jag? Nej...
Jag sitter vid datorn, kan inte slita mig. Jag har nämligen gått med på tradera och nu är jag fast. Jag sitter här heleggad och bjuder på en massa saker. Och bjuder nån över mig blir jag sur och svär lite för mig själv :P

Ånej, nu förlora jag just en auktion. Jag och en till satt och bjöd på 3st nappband. Jag blev eggad såklart och det blev lite av en tävling. Tyvärr måste jag säga att jag förlorade, jag var tvungen att ge upp. Priset blev lite väl högt, så gärna ville jag inte ha dem.

Men men, har bjudit på en massa andra saker också. Nåt lär jag väl vinna :) Jag har vunnit en väggtext än så länge:)

Jag lär väl bli ruinerad på detta :P


Nej, som sagt. Sova måste jag göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0