min älskade Alva <3

Frågan som säkert alla mammor har ställt sig, vad gjorde jag innan mitt barn kom in i mitt liv?

Hela min vardag handlar ju nu om Alva. Hon är mitt liv, hon är beroende av mig. Och jag älskar det! Jag har ett barn, en liten människa som jag har gjort, som jag tar hand om, som jag ska uppfostra till en stor fin tjej. Vilken jäkla uppgift, men en alldeles underbar sådan. Alva ska att få syskon, det vet jag det :D Barn är det bästa man har, den bästa kärlek man kan få!

Tänk er att det känns lite tungt, man kanske känner sig lite nere. Men så möts man av sitt barns leende. Och helt plötsligt är allt så bra. Man blir varm i hela kroppen. Och när hon pratar sitt lilla gurgelspråk med mig. Åh, jag smälter väl! Får ont i käkarna för jag bara ler hela tiden.

Ser fram emot vårt liv tillsammans, att få följa din uppväxt <3




Kommentarer
Postat av: Marika

& allt detta får vi göra tillsammans också :) <3

2010-08-21 @ 00:06:11
Postat av: H

Hjälp vad du håller på och flyttar om bloggen ;P Stannar du här ett tag nu? :)



Hon är verkligen söt den lilla du skapat! Vill också ha en liten, sen. :)

2010-08-21 @ 10:44:06
URL: http://iahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0