Minifom

Onsdag 21 Juli

Alva är en spybebis. Hon spyr jättemycket! Spelar ingen roll att hon rapar ordentligt efter att hon ätit. Hon spyr ändå. Och även långt efter hon ätit.
Detta är väldigt tråkigt och jobbigt. Inte bara för att både hon och jag aldrig hinner ha rena kläder särskilt länge, utan även för att hon nu måste även väldigt ofta. Hon spyr ju upp det hon ätit och då dröjer det inte länge förens hon är hungrig igen. 

Därför har jag nu köpt Minifom-droppar och började med det igår. Jag hoppas det ska lugna ner hennes spyande. Men även lugna ner hennes oroliga mage. Hon fiser nämligen som en vuxen människa. Högt och illaluktande :P (nu är detta en mamma-blogg, så ni får bereda er på äcklig information :P ) Än så länge har hon faktiskt inte spytt nåt idag, jag håller tummarna för att detta hjälper! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0