Rent hus

Lördag 24 Juli


Nu äntligen är det städat och (någorlunda) rent hemma. Byrån blev färdigmonterad igår, med lite hjälp av mig, och jag har nu gått och plockat hela dagen. Måste säga att det känns hemskt bra när man har ett städat hem. :) Frågan är bara hur länge det varar? Vi är ganska duktiga på att stöka ner i vår familj. Plus att det bli ju ganska skitigt när man har hund.

Alva är lite gnällig på dagarna, är nog magen som sagt. Kan inte påstå att dropparna hjälper nåt. Hon spyr fortfarande efter, nästan, varje måltid. Och dessa fisar alltså. My god! Hur kan en liten människa fisa så högt? Dock är jag lite orolig, hon har inte bajsat på två dagar. Hon som bajsat varje dag sen hon föddes.
Får se hur länge det går. Tydligen kan det dröja upp till två veckor utan att det ska vara någon fara.. :/

Hon ligger och sover nu, har gjort det i över en timma. Hon har nog tagit kvällen hon, lilla fröken. Tidigare än jag hade velat. Nu sover hon kanske inte lika bra inatt.. För sover bra på nätterna, det gör hon. Då är hon inge gnällig eller skrikig. Bara vaken för att äta. Men har man otur kan hon bli hemskt pigg och inte vilja sova mer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0