Så var det måndag igen

Veckorna går fort, som vanligt.

Andreas är frisk och tillbaka på jobbet, så Alva och jag myser för oss själva här hemma. Eller ja, denna dag har bestått av att Alva suttit i babysittern medans jag har sprungit runt och städat. När jag var klar såg jag att hon visst hade somnat. Lilla skruttan :) Himla bra grej den där babysittern, guld värd! Så skönt att hon kan sitta i den och vara nöjd en bra stund! Man måste ju få hinna göra lite här i hemmet.

Har inga speciella planer för dagen. Öpnna förskolan började ju idag, men hade ingen lust att gå iväg på det just idag. Kanske nästa vecka :)
Imorgon är det iaf återträff med föräldragruppen. Vi ska träffas alla mammor tillsammans med våra små :) Ska bli kul att se de andra små bebisarna och även prata om hur var och en upplevde förlossningen och tycker om mamma-livet :)
Är det fint väder så tar vi oss en promenad dit, jag, Marika och Therese. Det så mysigt att gå tillsammans med barnvagnarna!


Alva just nu :)
Alva just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0