Surgubbe

Jag fick hem en avi idag, det är mina kort som kommit. Har haft fullt upp hela dagan och därför inte kunnat åka in till centrum för att hämta ut dem. Inte förens vid 7.
Skulle iväg och handla så jag tänkte passa på att hämta ut korten. Klockan var 19.03 när jag gick in "affären" (Far Inn heter stället, vet inte vad man ska säga att det är. Restaurang/kiosk/post bla)

Iaf, det var nedsläckt. De stängde visst klockan 7. Men ägaren stod i kassan så jag gick fram och sa:
Har ni stängt eller går det bra om jag hämtar ut ett paket?
Ägare: Nej, det får du göra imorn. Vi har öppet 7-7.

Kort och otrevlig. Tack för den liksom. Lås dörren då om ni nu har stängt! Kunde jag inte fått hämta ut mina kort som säkert gått på en minut?

Jag gillar inte gubben som jobbar där. Han borde inte jobba med en sånt yrke. Eftersom han inte är nå vidare trevlig mot folk. Aldrig vart mot mig iaf. Synd att man inte kan hämta ut paket nån annanstans, då hade jag gjort det direkt!



Kommentarer
Postat av: Eva

Stackars Idis som måste gå till surgubben =(

2010-08-24 @ 13:44:47
URL: http://www.callingyou.se
Postat av: H

Nej han är verkligen inte vidare trevlig. Han borde sitta inne på ett kontor och prata med så få som möjligt. Blir alltid lite ledsen av hans bemötande, och besvarad. Som att man stör mitt i nåt viktigt..

2010-08-25 @ 22:51:11
URL: http://iahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0