Tisdag

Tisdag 27 Juli



Idag har vi varit hos Andreas farmor. Hon bjöd på mat och efterrätt :) Och igår blev vi bjudna på mat hos Andreas föräldrar. Inte helt fel att bli bjuden på mat inte. Man slipper laga själv, plus att man oftast får nåt smarrigt som man själv aldrig lagar :) Så, vart ska vi åka och äta imorn? ;) 

Vad har vi mer gjort idag? Jo, vi har ju tagit en långpromenad. Det blev ju äntligen lite fint väder igen så vi passade på. Varmt, men ändå skönt att röra på sig.
Egentligen borde man försöka gå dessa långpromenader varje dag. Tyvärr blir det inte av :/ Men eftersom jag vill ner i vikt ska jag försöka gå mera. Alla gravidkilon är borta, men har ju ändå en massa jag vill bli av med som jag hade innan graviditeten.
Synd bara att jag är ett matvrak nu då. Seriöst, jag känner sällan nån mättnadskänsla :P Jag måste liksom behärska mig så jag inte äter ihjäl mig. Men antar att det är väl för att jag ammar.
Längtar faktiskt lite tills jag får börja träna på gym igen..

Alva ligger i mitt knä och sover. Hon somnade för en stund sedan och jag la ner henne. Men det dröjde inte länge innan hon vaknade igen. Hon vill helst ligga i mammas famn :) Så nu väntar jag på att hon ska somna till ordentligt så jag kan lägga henne för natten.
Jag själv väntar på kvällens sex and the city avsnitt och tänker sova efter jag sett dem :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0