Tisdag

Onsdag 21 Juli

Blev som sagt en tur till Ikea igår och visst blev det att man spenderade nån krona ;) Fick tag i min snygga byrå och lite andra småsaker. Inte dåligt av mig och mamma att få in kartongen i bilen som för övrigt vägde 71 kilo. Och sen in med vagnen plus allt annat vi handlade. Behöver jag säga att bilen var proppad? :)

Jag har beordrat Andreas att skruva ihop byrån åt mig idag (jag själv har inget tålamod till sånt. för mycke skuv och för dålig beskrivning) Så ska jag ta en bild och lägga upp här så ni får se. Så länge får ni nöja er med en bild lånad från ikea.

Blev även en sväng runt på bergvik också. :) Alva var snäll idag också. Men ville inte sova nåt vidare alls idag. Hon låg i vagnen och tittade med sina stora blåa ögon. Var lite gnällig emellanåt också, men det var bara för att hon var hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0