Är du här för att stanna?

Nu, nu verkar det som att internet funkar igen och tänker fortsätta göra det. Mycket bra. Har känt mig alldeles tom utan internet. Allt finns ju här, ska man ta reda på nåt så använder man sig ju av nätet. Plus att man blir ju liite beroende också.

Det är helg och jag är leeedig. Så himla skönt. Det roliga är att jag vakna halv 6 imorse och var pigg, brukar bli så när man vant sig att gå upp så tidigt. Frågan är varför man aldrig är pigg när man måste upp den tiden. Hm. Aja, orkade somna om en stund tills Andreas mobil ringde. Vi svarade inte eftersom den låg i köket, men så ringde de på min också. Så det var bara å gå upp.

Har idag röjt lite här hemma. Det märks ju att kvinnan i familjen har jobbat vill jag lova, herregud. Disk överaaallt och damtussarna skuttade runt efter golvet. Inte klar än tyvärr, tar nog resten imorn.
Har även haft Therese och Martin på besök :) Trevligt trevligt. Och om ett par timmar ska vi iväg och fira en 30åring och smocka i oss smörgåstårta :D

Imorn tänkte jag dra till stan en snabbis, köpa julklappar och julgran. Hade tänkt åka idag egentligen, men det blev inte så. Och förhoppningsvis är det liite mindre folk på söndagar. Kommer ju säkert vara tjockt ändå men.. Jag måste liksom ner. Skönt att man kan lämna gubbe och unge hemma och strosa ensam. Går mycket lättare och snabbare och alla blir nöjda och glada ;)




Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Kul att du är med och tävlar, lycka till :)

2010-12-11 @ 16:55:38
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Roligt att du är med och tävlar om väggdekalsvimplar från gullgrodan.se :)

Lycka till!

2010-12-11 @ 17:20:40
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Nathalie - Medinas`s mamma

tack :D

kramar

2010-12-11 @ 20:27:47
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0