Fredag

Så var det fredag och helg igen. En vecka kvar till julafton och jag får se om jag orkar hålla mig från att klä granen :P Ska väl egentligen göras kvällen innan :)

Ikväll ska jag på julbord med jobbet, gratis mat tackar man ju inte nej till. Och absolut inte julmat ;) Men om jag stannar kvar i parken eller åker hem till familjen får vi se. Just nu är jag inte så sugen på att stanna kvar, men det kanske jag är sen, efter mat och lite dryck :P

På söndag ska jag jobba igen, fint med lite helg ob ;) Tydligen ville de ha ut nån imorn också, men eftersom jag inte hörde när de ringde till mig så fick de tag på nån annan. Kommer väl fler turer.
Det är väl det som jag har planerat denna helg, får se vad mer som händer :)

Alva sova hela natten inatt också! Inge mat :) Vi gick upp strax innan 9 och då fick hon gröt. Bra Alvis, fortsätt med dessa nätter :)
Nu ligger hon på golvet och ålar runt. Tror hon är lite trött, så jag väntar på att hon ska somna.



Bild från igår. Hon har fått testa "6 månaders-nappen" Den som är från 6 månader alltså. Hon verkar gilla den :) Har även märkt att hon blivit bättre på att ha kvar nappen i munnen, hon orkar hålla den kvar inte bara när hon ligger ner :)

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Vi har bestämt så här att från och med nu, så betalar vi hälften var av exakt allt.

2010-12-18 @ 14:47:13
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-19 @ 00:30:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0