Jobba jobba jobba

Ja, jag har börjat jobba lite :) Har jobbat ons, tors och fredag eftermiddag på ett jobb jag brukar jobba på varje julsäsong. (trycker julkort) Och ikväll ska jag jobba på mitt gamla jobb, hemtjänsten.
Tycker faktiskt det är skönt att få komma ut och jobba lite. Skönt att få göra nåt annat än å städa och diska hela dagarna. Men det räcker att med några timmar om dagen. ;)

I torsdags jobbade jag till kvart i 9 ungefär och när jag kom hade ju Alva lagt sig för kvällen. Lite tråkigt var det ju då, eftersom jag inte sett henne på hela eftermiddagen.

Ska jobba lite till veckan igen, men sen efter det är ju julkortsäsongen över så det blir inge mer på tryckeriet, men förhoppningsvis blir det mer på hemtjänst :D
Känns mycket bra att kunna dra in liite pengar, mammapeng blir man ju inte stormrik på.




Mitt Internet är fortfarande konstigt, funkar lite halvt. Måste uppgradera mig känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0