Sova på beställning

Igår kväll var jag hur trött som hellst, men det gick inte att sova. Jag vände och vred på mig, kollade klockan 100 gånger Och räknade ner timmarna tills det var dags att gå upp. Ikväll har jag vart minst lika trött, men haft massa att göra. Och nu när jag äntligen fått lagt mig, är jag inte trött längre och det känns som att det kommer ta en evighet innan jag somnar. Jag har svårt för att somna när jag vet att jag måste sova för jag ska upp tidigt dagen efter.. Tror jag jobbar veckan ut, nästa vecka blir det nog inget. Tanken var att jag skulle jobba på förmiddagarna innan andreas började. Men min mamma har passat alva några timmar både igår och idag så jag kunde jobba längre. Hon ska även passa henne imorn, hon är inte direkt svårövertalad ;) nej, nu ska jag försöka sova.

Kommentarer
Postat av: CamillaH ♡



Jag saknar din adress så vi kan skicka sagoboxen du vann, maila mig så kommer boxen inom kort :O)

2010-12-09 @ 12:04:20
URL: http://gulliganerna.blogspot.com
Postat av: viktkamp

tänk på vila oxå =)

2010-12-09 @ 22:26:42
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0