Ung och bortskämd

Är det nån som har sett det programmet, går på kanal 1 på måndagar. Seriöst, inte undra på att ungar blir bortskämda med såna föräldrar. Visst att man vill passa upp och ta hand om sina barn, men det finns ju en gräns! Nej, jag hoppas inte Alva kommer bli bortskämd. Inte när det gäller att hjälpa till i hemmet, det tycker jag är en självklarhet att man ska göra. Jag erkänner, kommer säkert skämma bort henne med saker och så. Men hon ska banne mig lära sig diska och städa! ;)


Jag ska gå och lägga mig nu eftersom klockan ringer 06.00 imorn. Kommer bli en låång dag. Jobb 7-10.30, stooorhandla och fylla skåpen inför helgen, försöka fixa sista klapparna, fikabesök av finaste Helena samt ge mig in på lite julgodis-bakande.

Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0