En barnfri eftermiddag

Igår blev jag med mamma och syster till Karlstad för att handla lite. Lämnade Alva hemma hos sin pappa och det var faktiskt rätt skönt att vara iväg själv. Gick lite smidigare :) Hittade 3 julklappar till Alva iaf, inte så lätt att veta vad man ska ge dem nu när de är så små. Men köpte denna mysiga fåtölj på jysk, den rosa :)



Blir bra när hon ska lära sig sitta :) Dock var den lite mindre än jag trodde..
Annars köpte jag inte nåt särskilt. Plånkan är inte direkt proppad om man säger så.. :/


Just nu ligger hela familjen och sover utom jag. Jag laddar inför ett combat pass. Ja, ni läste rätt. Jag ska iväg på combat, första gången på över ett år. JAG KOMMER DÖ! Men det ska bli skönt att röra på sig ordentligt och combat gillar jag ju :)



Alva just nu. Nya sovstilen, att ligga på sidan och helst vrida huvudet ur led nästan :P Något hon fått efter sin far



<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0