Inget Internet = ingen blogg

Har vart utan internet i snart en vecka! :O Därav min frånvaro på bloggen. Idag har det funkat skapligt bra, men jag vågar inte ropa hurra än. Imorn kan det lika gärna vara borta igen.. Mobilt bredband är ju inte direkt det bästa när man bor som man gör ..

Jag blev som sagt förkyld efter idol och det höll i sig nästan en vecka. Men nu mår jag bra igen och ser fram emot att ta tag i träningen igen ..

I lördags var jag på begravning och sa farväl till min gammelmormor. Var en väldigt fin begravning där min tremänning sjöng mycket fint.

Alva har fått sin 5 månadersspruta (6 månaders?) och denna gång gick det faktiskt bättre. Hon fick ju båda sprutorna samtidigt så hon slapp bli ledsen två gånger. Lite feber på kvällen, dock väldigt pigg då hon var vaken till 23.15. Men sen sov hon hela natten.


Är det verkligen första december imorn? Dags för ny julkalender igen. Kan det vara nåt bra iår? Blir ju bara sämre och sämre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0