and so are the days of our lives

Alva fick en gåstol i doppresent av sin mormor och hon älskar den! Den spelar och blinkar och hon kan ta sig framåt.

Har börjat ge henne gröt nu igen på mornarna. Vissa dagar är hon mer intresserad av den, andra dagar vill hon inte ha alls. Har även testat att ge henne majs/potatis puré. Hon verkar gilla den :) Och ja, jag köper färdigburkar. Jag som skulle laga iordning egen barnmat.. Blir väl framöver. Koka lite morötter och broccoli och sånt :)
Det är så roligt att få börja ge henne mat. Lilla tjejen blir så stor.

Igår tog Alvas sitt första "skolkort". Vi var på öppna förskolan och det kom en fotograf dit som tog kort på barnen. Längtar tills bilderna kommer. Tror det blir ett väldigt fint kort. Hon var så fin i sin röda klänning och ett rött litet hårspänne :)

Andreas och jag var och tittade på hus förra veckan och vi ska iväg och titta på det igen. Vi gillar det jättemycket! Ska dit och titta lite mer noggrannt ;) Hoppas hoppas, det passar oss. Ingen blir lyckligare än jag om vi får komma ifrån stället där vi bor nu..





Kommentarer
Postat av: Lena

ååh, vad roligt med hus! :) var?

2010-10-22 @ 23:46:38
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0