Hej

Alva är fortfarande lite snuvig, men annars väldigt pigg. Kan det vara tänder på gång kanske? Kände efter för några dagar sen, borde kanske känna igen.
Själv så mår jag bättre, kan dock fortfarande känna mig lite hängig på mornarna.

Alva har börjat tappa hår. Hon är nästan skallig i bakhuvudet :P Ser ganska roligt ut eftersom hon har massa hår mitt på huvudet. Men det blir väl så eftersom de ligger och gnuggar sina små huvud. Och de ligger ju mestadels ner.

Nu har vi även provat på att ge blåbärspuré till henne, och hon älskar det! Tyvär är det ju inge kul med fläckarna som blir på kläderna men.. Kul är det iaf att få ge henne annan mat än denna ersättning. (jag slutade och amma för ca 2-3 veckor sen, det tog lixom slut på mjölk)

Jag själv kör på med lchf, tycker det funkar mycket bra faktiskt :) Ska bli kul å se på måndag om vågen visar mindre.

2 nätter i rad nu har alva vaknat runt 2 och vart jätteledsen.. Men efter lite mat så somnar hon om igen, sov till halv 8 och fick mat igen och sov ytterligare nån timma. Annars brukar hon ju sova hela nätterna och inte äta fören runt 5-6 första gången..
Imorse var hon så himla söt, jag vaknade av att hon låg och prata i sin säng. Men jag orkade inte gå upp utan slumrade till igen. Efter en halvtimma vaknar jag igen och hon ligger fortfarande snällt och pratar på <3



tänk att min tjej vart såhär liten <3


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

mm galet vad fort det går!

min syster är nu stor och börjar prata..kändes som hon nyss va en bebis :)



Ha det fint

2010-11-12 @ 23:18:38
URL: http://phokuseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0