Helgen

Dålig uppdatering igen. Helgen är förbi och det har vart den bästa helg på länge! :)


På lördag var det dop för Alvas kusin Eili. Var väldigt mysigt :) Nu fick jag träffa prästen och se hur hon var, ska nämligen ha samma präst på Alvas dop.
Eili är född en vecka innan Alva och hade även sitt dop en vecka innan. Alvas dop är alltså nu på lördag :)


På kvällen skulle jag ut och träffa vänner. Nattade Alva och åkte iväg, Andreas stannade hemma med henne. Hade väldigt trevligt på förfesten, skulle egentligen ha åkt hem efter den men så blev det inte. Blev med ut på fridolf och hade hur KUL som helst! Dansade så svetten rann :P Trodde inte att det skulle bli så kul, hade liksom inte saknat det här med att gå ut och dansa. Men kul var det! Många av mina vänner var där och vi dansa å dansa. Kom inte hem fören 3 på natten.. Kändes faktiskt bra att få komma ut och träffa lite folk, så jag är nöjd :) Men det dröjer nog länge innan det händer igen. För att sitta hemma och mysa med familjen slår ändå allt <3


På söndag umgicks vi med Andreas syster + familj. Jag var även iväg till en vän på bullkalas och en promenad på det :) Var så trött på söndan, blev som sagt inte mycket sömn under natten.


Idag blev det ingen öppna förskolan, vi tog sovmorgon i stället. ;) Däremot var vi iväg på babymassage.. Men Alva tyckte inte att det var så kul denna gång heller tyvärr.. :/ Hoppas det går bättre nästa gång, som är den sista..


Nu ska jag vänta på att lite sällskap börjar, sen blir det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0