Liten paus

Började dagen med att Alva fick testa gröt igen. Har nu kört med ersättning i en vecka och vet att det funkar med hennes mage. Så därför tänkte jag börja testa gröt igen. Tänkte ge henne lite varje morgon och hoppas på att hon gillar det. Kör på banangröten :)

Sen gjorde vi oss iordning och iväg på öppna förskolan. Idag var det fika med chokladpudding och grädde. Inte helt fel :) Var inte lika många mammor och barn där idag, men lika trevligt för det. Kul att komma ut och träffa lite folk :)

När vi kom hem blev det en promenad så Izor fick komma ut lite. Alva ville inte somna i vagnen, trots att hon var trött och inte sovit nåt under förmiddagen.
Hon fick lite mat när vi kom hem och somnade efter det i stället. Hon sover fortfarande och jag har en liten paus framför datorn ;)

Blir väl att jag får väcka henne snart eftersom vi ska iväg till BVC för vägning. Hon vägde ju lite lite sist, får se vad vågen visar idag. Tycker att hon borde ha gått upp endel nu eftersom jag kört med ersättning i en vecka plus att jag märkt att hon ätit mycket oftare.



Alva sover och tuttar utan napp. Sötungen min!


Kommentarer
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Tack, va snäll du är! :)

2010-10-04 @ 14:26:24
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0