Vi är förkylda

Men det är väl så det är den här tiden på året. Alva är jättesnuvig. Bara rinner och det blir bubblor :P Tror hon hade feber under helgen också. Var väldigt varm, så hon fick lite alvedon och det hjälpte. Hon är skapligt pigg ändå :)

Dock skippade vi öppna förskolan idag, lika bra att vara hemma och ta igen sig. Nästa vecka är det uppehåll (höstlov) Men veckan efter det får vi lov att gå dit igen, då har förhoppningsvis kortena kommit som vi tog förra veckan :)

Det går bättre och bättre med att ge Alva mat/gröt. Tror hon börjar förstå att man ska äta det och att det mättar ;) Igår kokade jag morötter som hon har fått testa på. Det slank ner ;)

Själv har jag tänkt testa på lchf, alltså undvika kolhydrater. Började idag och det har gått bra. Finns ju massa gott man får äta ;) Måste även börja ta tag i träningen också. Har ju tillochmed ett gymkort, men tycker aldrig jag har tid att åka iväg å träna. Är ju så mycket planering, går ju inte bara att dra iväg precis.


Blir inget med huset vi var och titta på heller.. Priset är alldeles för dyrt för oss .. :/ Faaast, på fredag ska vi iväg och titta på ett annat hus. Dock kan jag säga redan nu att det ligger liite för dumt för min del. Men titta kan man ju alltid göra ;)


Nu dags för biggest loser x2 , jag gillar måndagskvällarna ;)



Min fina tjej med sina stora blåa ögon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0