Bra natt

Alva har sedan en tid tillbaka börjat äta på nätterna igen. Hon slutade ju med det ett tag, kunde sova mellan 10-6 utan att äta. Men som sagt så började hon äta under nätterna igen. Ett tecken på att hon inte längre blev lika mätt på min mjölk.
Igår kväll fick hon ersättning kl 9, somnade och sov till kl 6! Så ett tecken på att hon blev mätt iaf :) Hon fick mat och somna om till 9. Så himla skönt att hon sover på nätterna eftersom jag gillar att göra det ;)

Hon fick flaskan kl 9 ikväll också och somna. Så vi får hoppas att även denna natt blir bra :)


Imorgon ska jag och Alva på babymassage. Det ska bli mysigt! :) Jag ska även försöka hinna med ett besök till gymmet. Jag VILL och MÅSTE börja träna! Andreas är ju ledig imorn, så en timma nån gång under dagen borde jag kunna komma iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0