Don´t let the silence do the talking

Bättre helg har man ju haft .. :/


I lördags var jag dock på säsongens första innebandymatch (första för mig iaf). Herrarna hade träningsmatch som slutade oavgjort. Kul att säsongen är igång igen. Innebandy har vart en stor del av mig i över 15 år och jag hoppas Alva intresserar sig för det och börjar spela. :D Kanske blir hon lika bra som sin mor en gång var ;)
Iår är jag inte längre tränare heller, som jag vart de tre senaste säsongerna. Kommer bli lite tomt utan mina innebandytjejer. Men går ju inte nu när jag har Alva. Får åka ner och kolla på deras matcher istället :)


Idag är det måndag, ny vecka, IGEN. Fort gåre! Tog oss en härlig promenad upp till centrum för öppna förskolan. Såg kanske lite komiskt ut. 4 tjejer på rad, alla med barnvagnar, och alla utom jag hade dubbelvagn med två barn :P
Lika mysigt på öppna förskolan idag :) Fikade med äppelapaj och vaniljsås, gjorde en fotoram åt Alva som ska sitta på väggen där nere och fick med mig gipsavtrycket hem :) Kul att det kommer så många mammor och barn :) 


Inatt sov Alva 22-06.30, mat och sen vakna hon 9.15 igen. Hon får gärna fortsätta så ;)  

Kommentarer
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Jag kan förstå det, det är jätte kul att se alla miner :)

2010-09-06 @ 14:24:24
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tack tack du :) ja jackan är ny, jag älskar den :)



ja filmen va verkligen superbra!

kram

2010-09-06 @ 23:52:08
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Marika

klart de va den jag åt :D

2010-09-07 @ 13:07:10
URL: http://mariikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0