Just nu hemma hos oss




Izor har hoppat upp i sängen och myst ner sig riktigt ordentligt. Alva har gömt sig under filten och sover. Det är alldeles tyst i hemmet. Förutom en irriterande fluga som surrar. Alva har sovit riktigt länge nu, nästan så det börjar bli lite ensamt.
Jag har hunnit med massa idag, känns bra. Har dock disken kvar. Den ska jag fixa såfort detta är skrivet :)

Andreas jobbar, sista dagen denna vecka. Sen är det helg :) Mamma kom hem från Rhodos idag, blir säkert att vi åker dit sen när Alva vaknat :)
Skulle även vilja åka till Mia och hämta en matstol som Alva ska få. Sugen på att testa den :)



Jag har ett problem. Har ringt en präst jag vill ha på Alvas dop. Ringt henne 4 gånger på typ två veckor. 2 gånger har hon tryckt på upptaget och 2 gånger har hon svarat, men vart upptagen och sagt att hon ska ringa upp mig. Men hon har fortfarande ringt? Ska jag ringa igen? Börjar bli jobbigt ..


Kommentarer
Postat av: Eva

Klart du ska ringa igen! Säg att du gärna vill prata med henne och förklara att du vill ha det gjort så du kan börja planera. Hon är präst så hon kan ju inte bli arg =)

2010-09-16 @ 19:27:25
URL: http://www.callingyou.se/
Postat av: Marika - mamma till Albin & Ella

jag tycker du byter. för mig, hittils får hon tummen ner!!

2010-09-17 @ 07:42:33
URL: http://mariikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0