När jag flyttar till hus ..

Då ska jag ha stort kök! Jag hatar köket jag har nu.. Hemskt litet. 

Idag bytte jag gardiner, plockade undan endel saker och flyttade bordet, blev som ett helt nytt kök. Dock fortfarande lika litet :/
 

Såhär har jag ställt bordet nu. Jag veeet att det nu endast kan sitta två personer vid bordet. (Längst i hörnet får ingen plats att sitta, inte ens den smalaste människan.. ) Men vi behöver inte fler platser än så. Det blev mer plats mellan bordet och spisen nu, det är bra. Plus att jag snart ska hämta hem en stol till Alva och då blir det perfekt att ställa den bredvid stolen på långsidan av bordet.



Förut hade jag vänt utåt. Hade aldrig fått plats med Alvas stol då.

Som sagt, stort kök ska jag ha! Det är ju trots allt husets mittpunkt. Det är oftast i köket man sitter när man är hos någon. Så lär det väl inte bli hemma hos oss nu då :P


Kommentarer
Postat av: Lena

ser snyggt ut! och framför allt, roligt med förändring!

2010-09-16 @ 19:19:08
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0