Trött?

Om jag är! Har ju som sagt vart till Karlstad idag och shoppat lite. Var framme runt två och hemma halv 9! Fick mig två par skor faktiskt. Känns väldigt bra. Nu slipper jag traska runt i foppatofflor ^^ Köpte mig äve en tunika plus lite annat "bra att ha"
Alva fick såklart en hel del. Hon är bara tre månader men har redan fått mer än vad jag fått på ett år tänker ja :P Man kan verkligen köpa hur mycket som helst till barn. Men såklart är det roligt också :)


Benvärmare, "tossar" och dregglis fick Alva av sin mormor. Plus en trisslott (i namnsdagspresent. ingen vinst tyvärr)
Nappar, strumpbyxor och vantar köpte jag
 


3 bodys. En vit, en rosa med mönster och en brun. Alla i storlek 68


Denna klänning fyndade jag för 50kr. Storlek 68


Klänningen, den bruna bodyn samt de bruna strumbyxorna tänkte jag att Alva skulle få ha på dopet. Eller ja, på fikat efteråt. :)


Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag lägga mig. Har badat Alva och efter det somnade hon så gott. <3


Kommentarer
Postat av: 19 år och nybliven mamma

för mig tar det ca en timme till ullared :) haha

2010-09-03 @ 23:21:15
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

massa fina saker :D



hoppas ni haft en toppenhelg

kram

2010-09-06 @ 00:20:00
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0