Uppdate

* Alla inbjudningar till dopet är utdelade 

* Alva har testat banangröt. Var inte mycket som hamnade i magen, hon tyckte nog det var en konstig gegga det där :)

* Hon fick även testa en sked aprikos/päronouré. Var sådär :)

* Har börjat ge henne ersättning. Känns inte som att hon blir mätt på endast bröstmjölk längre och jag märker ju att hon behöver mer mat nu när hon blivit större. Hon åt upp det utan problem :) Känns väldigt bra. Så min plan nu är att hon får en eller två flaskor ersättning under eftermiddagen/kvällen.
Kommer göra ett uppehåll med gröten nu, blir för mycket nytt på en gång annars

* Jag har "låst upp" mitt kort på gymmet. Så nu ska jag försöka börja träna lite smått :)


Annars så är det väl dop dop dop som snurrar i mitt huvud. Som sagt har jag tre dop, tre helger i rad i oktober som jag ska på. Måste hitta kläder att ha på mig, måste hitta doppresenter och måste planera Alvas dop. Mycket att tänka på :)



Jag och Andreas firar 2 ½ år idag. Dock har vi inte sett varandra på hela dagen då jag åkte halv 8 imorse och när jag kom hem hade han börjat jobba. Han slutar om en timma ungefär. Ska överraska honom med ett par mjukisbyxor jag köpte till honom i stan ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

grattis till er! och vad roligt med alla dop! :)

2010-09-29 @ 21:10:54
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0