Vi är sjuka

Jag och Alva är lite sjuka :( Alva hostar som bara den och jag är allämnt hängig. Snorig och tätt i huvudet. Alva är dock lika glad och pigg för det :P Inte jag, jag skulle helst vilja krypa ner under täcket..
Så det kunde tyvärr inte bli nån öppna förskolan för oss idag :(

Andreas jobbar eftermiddan så vi är ensamma hemma också.. Det är grått och trist väder ute, perfekt städväder. Får se vad som orkas med. Jag är iaf inne på min andra maskin tvätt.


Helgen annars har vart bra, knappt vart hemma känns det som. Det får helt enkelt tas igen idag ;)


Nu fick Alva tråkigt, bäst att underhålla henne. Och snosa en massa <3


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-09-13 @ 14:14:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0