I lööööve freestuff!

Älskar när det kommer gratisprover med posten! Gratis är gott. Idag fick vi hem gröt och en vällingburk från semper :) Sen jag fick barn kommer det en massa gratissaker :)

Vi är inne på förkylningsdag nummer 5, mindre kul. Funderade lite på om vi skulle försöka ta oss ut på en promenad idag då vi är i stort behov av luft. Alva sover just nu, så vi får se om det blir senare i eftermiddag i så fall :)
Vi ska även försöka komma iväg och lämna in Alvas dopkort på inramning (säger man så?) Vi ska köpa ram och få det inramat ;) Så det kommer upp på väggen nån gång :)

Har fått veta att en lägenhet där jag vill bo antagligen kommer bli ledig. Vill vi fick vi komma och titta imorn. Ska höra med gubben och se vad han säger. Han jobbar nu och svarar inte på sin telefon. Så jag får väl vänta tills han slutar vid 2 :)

Såhär bor vi nu.



Men skulle mycke hellre bo såhär. Efter marken med en egen liten gräsplätt. Perfekt när man har både hund och barn :)


Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 17:39:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0