Uppdatering?

Vi är sjuka jag och Alva. Och vi har vart det hela veckan. Förkylda. Hur kan det komma så mycket snor ur en sån liten näsa??
Skulle vara ganska skönt om det kunde gå över nu. Magsjukan har vi också haft, hela familjen. Fast det var några veckor sen.
Så våren kom hit nu och bort med alla sjukdomar.

Alva sover just nu och jag fastnade här. Jag tänkte ju att jag skulle passa på att städa. Har bara hunnit halv lägenheten än så länge. Inte så lätt att dammsuga med en tjej efter sig som jagar mig :P

Hon kryper verkligen fort nu! Utforskar allt. Och hon ställer sig upp mot allt. Kan lova att det är en svett och nervös mamma här hemma som hela tiden måste passa på henne.
Men så idag har hon kommit på ett bättre sätt att ta sig ner. När hon står vid bordet tex så har hon ju bara släppt taget innan och ramlat. Eller inte vetat hur hon ska ta sig ner och därför börjat gråta.
Men nu böjer hon liksom på knäna och tar sig försiktigt ner och släpper inte taget fören hon är nära golvet :) Min duktiga tjej! Så en lite lugnare mamma nu vill jag lova ;)

Dock inga tänder än. Eller jo, dom finns där nere. Två stycken. Jag kan se dom, men dom har inte kommit upp ovanför tandköttet än. Hur lång tid ska det ta egentligen?




Kommentarer
Postat av: Erika

Att den är ja! Tokfin verkligen :)



Byxorna är kanonfina de också så låter bra att du har dem i två färger, hehe ;)

2011-02-17 @ 12:43:28
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Äva

Så stor hon blivit! OMG! Men har du rakat skallen på henne? Haha! Det ser ut som det på sista bilden =D

2011-02-21 @ 18:11:12
URL: http://www.callingyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0