Ett steg i rätt riktning

Jag har inte druckit sötdricka sen augusti, alltså snart ett halvår sen. Visst, under julen drack jag lite julmust men det hör ju till :)
Har smakat nån klunk fanta och cola men alltså, det smakar ju bara socker :O inte alls gott längre. Så himla skönt att jag lyckats ge upp drickan faktiskt. Får ju i mig tillräckligt mycke socker ändå :/
Tänk om det kunde vara lika lätt att ge upp typ godis och chips också .. :S

Men men, ett litet steg i rätt riktning.. Och jag ska ta många fler ;)



Nu ska jag fixa, dola och göra mig iordning för examens-kalas ikväll. Min kompis Therese är nu sjuksköterska efter 3års plugg :) Hon är duktig hon!


Förresten, har jag sagt att Alva numera försöker ställa sig upp mot allt? Man får verkligen vara på sin vakt så hon inte ramlar och slår sitt lilla huvud.


Kommentarer
Postat av: Äva

Det var inte dåligt det, Idis! Jag är totalt sockerberoende och borde läggas in på rehab för det...

2011-01-21 @ 18:39:38
URL: http://www.callingyou.se
Postat av: britta bloggar

Eftersom du har tävlat hos mig förut vill jag tipsa om att jag nu lagt upp en ny tävling, i samarbete med exklusiv vardag. Kom med och tävla!

2011-01-25 @ 21:33:20
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: nathalie - mamma till Medina

ja, jag tycker det är lite irriterande att det ska gå nästan 4 månader innan man får veta vikt och så :S



Ska ringa dit när hon är typ 8 månader, så jag får komma och kolla.. vill också helst kolla varje månad, eller minst var 6e vecka!

kram

2011-01-31 @ 23:48:31
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0