Fullkomligt kaos

Det är ingen idé, hur mycket jag än försöker så är mitt hem ändå ett fullkomligt kaos. Jag vantrivs som bara den i denna lägenhet.. Jag får liksom ingen go hemma-feeling. Och det är så frustrerande att gå runt och vänta, vänta på att man förhoppningsvis får komma till en annan lägenhet snart.

Ihop om att få liite bättre ordning i sovrummet har jag möblerat om det. Så gått det gick. Rummet är ganska litet och det finns inte många valmöjligheter direkt. Men tror det blev ganska bra :)

Jag har börjat träna igen :) Har vart iväg till gymmet två gånger och ska banne mig fortsätta gå iväg denna gång. Men inte idag, eftersom jag var där igår. Men imorn, då ska jag försöka pallra mig dit igen.

Alva har lärt sig en ny grej igen, att ta sig från liggandes till sittande. Hon var vart så nära förut, men alltid suttit med ena handen i golvet, använt den som stöd. Men idag kunde hon räta upp sig :) min duktiga tjej!
Och hennes duktiga kusin då, som ställde sig upp mot mitt ben igår :) De har börjat "prata" med varandra nu och leker med varann :) Sötungarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0