Lata dagar

Förutom att jag har jobba fre- och lördagkväll så har det inte hänt värst mycket för lilla familjen här under helgen.

Efter jobbet i fredags åkte jag hem till Pappa och Carina där Alva och Andreas redan var, det bjöds på mat, kaffe o paj och chips. Där dukas det alltid upp en massa gott och man rullar ut när man ska hem :P


Idag har familjen tagit en låångpromenad. Gick bättre än vad jag trodde. Det är ju alldeles möjligt och halt ute på vägarna. Men go frisk luft fick vi oss iaf. Jag och Alva somna när vi kom hem och sov visst i två timmar!

Nu, som i vanlig ordning efter en helg, ser det ut som ett bombnedslag här hemma. Men det får jag ta tag i imorn. Imorn är det nämligen back to vardag. Andreas har vart ledig en veckan men börjar jobba imorn igen. Och jag börjar väl jag med, med jobbet här hemma.. Synd att man inte får betalt för det ;)
Har iaf en heeel del att göra. Ska även ringa HSB och tjata lite mer om lägenheten, samt ringa BVC för å få en tid till Alva.

 Jag har en jobbig huvudvärk som inte vill ge med sig. Tror jag ska gå och lägga mig nu istället. Men först, ut med hunden... Go natt!

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Tack :)

2011-01-10 @ 14:23:39
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: tack! :)

2011-01-11 @ 13:50:14
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

jag antar att det beror på kylan..



Sorry, jag har haft en bloggsvacka, inte haft tid till att svara på kommentarer, men får helt enkelt börja ta det i min egen takt ist. Hur mår du?

2011-01-11 @ 15:09:01
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0