Majskrok

Jag kunde inte hålla mig längre, köpte med mig majskrokar ifrån affären som Alva fick testa idag. Och jag tror hon gillade det :) Roligt för henne att få sitta och äta på nåt när hon sitter med vid bordet. Och inte bara sitta och titta på oss när vi äter ;)



Har även upptäckt att hon tar sig framåt nu och fort går det! Igår stod hon på knä, gungade fram och tillbaka och liksom ålade sig fram. Idag ålade hon, men hon drog sig även fram och benen de sparkade hon med. Gud va fort fom lär sig när dom väl börjat med nåt nytt.



Denna vecka är Andreas ledig :) Men såklart så har han gått och blivit sjuk, jag som tänkte att jag skulle sätta honom i arbete här hemma.. Vi skulle verkligen behöva tömma vårt gamla vindsförråd. Ja, vi har TVÅ vindsförråd :P Skulle vara skönt om man fick det tömt och fick slänga lite skräp.
Jag ska iaf städa undan julen imorn. Är ruskigt trött på alla julsaker som tar plats här hemma :P Julen är liksom över så jag ser ingen mening med å ha sakerna framme. Nej, bort med dom och välkomna våren istället :)


Nu hör jag Alva, hon ligger i sängen och pratar.. Hon har kommit ur sin rutin på kvällen. Lördagskväll var hon jätteledsen mellan 21-00.. Somna alltså inte fören 12, igårkväll var vi borta och titta på film, Alva sov inget när vi var där, somna vid 23 när vi hade kommit hem och ikväll sov hon en sväng mellan halv 7 och halv 8. Nu har jag lagt henne men det verkar bli en sen kväll igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0