Nu är julen borta..

.. nästan iaf. Granen är borta och alla tomtarna. Men gardinerna och stakarna får nog var kvar ett tag till. Känns skönt att få bort lite julsaker som bara tagit upp en massa plats :) Nu vill vi ha vååår!

Jag ska jobba lite ikväll igen, mellan 18-21. Precis lagomt! Ska bli skönt att få komma utanför lägenheten lite, eftersom jag inte ens vart ute nåt idag :O
Fast jag tror nog jag ger mig ut på en promenad med Izor innan det. Kan vara skönt med lite luft, är ju inte så kallt längre heller :)

Just nu går vi och väntar och väntar här hemma. Och håller tummarna. Vi har kanske en lägenhet på gång. Och jag hoppas så att vi får den. Jag hatar verkligen stället vi bor på nu. Plus att denna ligger på marken, med en rätt så stor hörntomt. Håll tummarna med oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0